مجتمع الإنيمي
مجتمع الإنيمي
مجتمع الإنيمي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت × نكت × نكت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سام
عضوة نشيطه
عضوة نشيطه
سام

معلومات عامة عنك : صاحبه ابداع متميز
الإنيمي المفضل : conan

نكت × نكت × نكت Empty
مُساهمةموضوع: نكت × نكت × نكت   نكت × نكت × نكت Emptyالسبت نوفمبر 08, 2008 11:43 pm

نكت × نكت × نكت 12dbb7a1cd
اهلا باحلى البنات smile 19
طبعا الموضوع باين من عنوانه smile 49
ده حيبقى موضوع نكت مش ده القسم الترفيهى smile 46
يعنى باختصار كل اللى عنده نكته يحطها smile 58
وبما انى فتاه محبه للنكت جدا smile 36
فكل دقيقه حتلاقوا نكته جديده smile 3

مره صرصار طلع من الخلاط قال يخرب بيت إللى يدخل الملاهى تانى

نكت × نكت × نكت 5cb80a3484

:- تلاتة صقور أغبية اتراهنوا على الى يصطاد أكبر حاجة، الأول راح وجه وفى منقاره حبة دم قالهم شايفين الجبل الى هناك ده قالولوا أيوه قال قتلت وراه غزال والتانى راح وجه وفى منقاره حبة دم كتير قالهم شايفين الشجرة الى هناك دى قالولو أه قالهم قتلت وراها نمر والتالت راح وجه وكله دم فى دم وقالهم شايفين العمود الى هناك ده قالولوا اه قالهم أنا ماشفتوش

صرصار قاعد مع مراته بيتفرجوا على التليفزيون جه إعلان البيرسول قالها اقفلى بسرعة مبحبش أفلام الرعب

نملة بتحب نملة بتقول لها تقبلى تتجوزينى وافقت بس بشرط تكتب البلاعة باسمها

صرصارين في العناية المركزة الاولاني بيسأل التاني بيرسول قالة التاني لا قبقاب

حمار شاف حصان قال اخ لو اني مخلص الثانوية

مرة حمار لابس نظارة حمرة مر عليه حمار صاحبه قال له انت لابس نظارة حمرة ليه قال علشان اشوف الناس احمر منى

مره واحد مراته ماتت فماشى فى العزا عمال يضحك فواحد بيسأله بتضحك على ايه قاله اول مره اعرف هى رايحه فين

مره دكتور دخل عنبر المجانين فى سريه لقى واحد بيضرب نفسه بالشبشب سأل الممرضه ماله ده؟ قالت اصله كان بيحي واحده ومتجوزهاش ... دخل العنبر اللى بعده لقى واحد بيخبط راسه فى الحيطه قالها وده ماله قالتله اصل ده اللى اتجوزها

مره واحد قال لصاحبه عاوز اعمل مفاجأه لمراتى فى عيد جوزنا صاحبه قالوا هتعمل ايه؟ قالوا هوديها الصين قالوا يا راجل فى جوازكو ا الخامس توديها الصين اومال فى الخمسين هتعمل ايه قالوا هروح اخدها

مره واحده بتقول لجوزها انا كل يوم بحلم بيوم جوزنا قالها هى لسه الكوابيس دى بتجيلك ؟

واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك جدا فاقالتله وانا بحب محمود جدا جدا جدا قالها فيتراك دى مربى فاقالتله ومحمود ده عسل

اثنين محششين واحد قال تصدق بالى مشغول فرد الثانى يمكن السماعه مرفوعه

واحد محشش كان حيخبط واحده بالعربيه فاقالتله انت ما شفتنيش قالها ايوه شفتك بس مش فاكر فين
سام
عضوة نشيطه
عضوة نشيطه
سام

نكت × نكت × نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت × نكت × نكت   نكت × نكت × نكت Emptyالسبت نوفمبر 08, 2008 11:50 pm

واحد محشش كان حيخبط واحده بالعربيه فاقالتله انت ما شفتنيش قالها ايوه شفتك بس مش فاكر فين

نكت × نكت × نكت 1f86b65e2a
حكمه المحشش: العلم نور والنور كهرباء والكهرباء خطر يبقى نتعلم ليه؟

محشش راح لدكتور فاقاله اعمل ( اشعه) فطلع من الغرفه فقالهم الدكتور مات

واحد بيقول لصاحبه شايف الست اللى فوق دى فرد اه قاله دى بضرب جوزها كل يوم بالجزمه فاقاله عرفت ازاى قاله اصلها مراتى

مره واحد مسطول مروح الفجر ففتحت له اخته قام ضربها بالام وقالها كنت فين لحد دلوقتى

واحد مسطول فتح الثلاجه لقى الجيلى بترعش قاله متخفش انا جاى اشرب عصير

اثنين مساطيل بيتكلمو فالاول قال ليه سموا الناموس ناموس فرد التانى عشان بيخلى الناس ما يناموس

مره واحد ركب دش فوق السطوح فعشان الناس متقربش منه قالهم انا حاطط كلب كبير فوق السطوح
فاتنبن اصابهم الفضول فواحد طلع فوق السطوح ونزل خايف وبيترعش فسأله صاحبه ايه شفت الكلب
قاله لا بس شفت الطبق اللى بياكل فيه

مره واحد محكوم عليه بالاعدام وهما بينفذوا الحكم قعد يرفس برجليه وعمال يزعق فنزله وقالولوا فى ايه
قالهم يا مجانين كنت حتخنق

واحده دخلت المطبخ لقت حرامى فقالت للواد انده ابوك من على القهوه فجى الراجل لقى حرامى صغير قاله اسمك ايه قاله كريم فقام عجنه من الضرب تانى يوم الست لقت حرامى فى المطبخ فالواد راح ينادى ابوه فالراجل راح لمراته لقى الحرامى طول بعرض فقالها امال فين كريم؟

مسطول بيسال مسطول الساعه كام معاك قاله معرفش قاله غريبه دى معايا معرفش الا خمسه

مسطول بيقول لصاحبه انا حلمت امبارح اننا حنكون فنانين انت فنان تشكيلى وانا فنان اشكيلك

نذل طرده ابوه من البيت كتب على الباب مقر تنظيم القاعده

نذل اتصل على الاذاعه واهدى اغنيه بابا فين لكل الايتام

نذل قعد يتحايل على خطيبته تخرج معاه ولما وفقت راح قال لابوها

محشش سأل وحده اسمك ايه؟ قالتله اسماء قالها يعنى مفيش اسم محدد

واحد مسطول طلع على الطياره فالمضيفه بتأله عايز فطار كامل قالها ليه هو كامل مش حيفطر
سام
عضوة نشيطه
عضوة نشيطه
سام

نكت × نكت × نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت × نكت × نكت   نكت × نكت × نكت Emptyالسبت نوفمبر 08, 2008 11:57 pm

مره واحد غبى فى الحرب لقى الاعداء دخلين عليه قام جاب قنبلها و فكها ولسه حيرميها الاعداء طالعوا يجروا قام حطها فى جيبه وقال اه يا جبنه

ديك وفرخه معديين من قدام محل شورما فقالها شايفه اللى مبتسمعش كلام جوزها بيحصل لها ايه

واحد دخل صيدلية وقال للصيدلي إديني حقنة من اللي بتاخدها مراتي.... الصيدلي قال له إسمها إيه؟ قال له مديحة

اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا وطبعا مش لاقيين فكروا يعملوا اعلان فى الجرنال كتبوا فية .......تزوج واحدة ..و احصل على الثانية ( مجانا )

كان فيه ولد بيشوف دائما الحاجه اتنين ، وابوه بيشوف الحاجه اربعه ... فالولد ماشى فى الصاله شاف ابوه ، قاله اعملك شاى انت وعمى؟؟؟؟ رد الاب : بلاش صداع يا ولد خد إخواتك واخرجه بره

واحد غبى اشترى جزمة رياضة اديداس .. لقاها 3 شرط ..... راح حاططها فى الشاحن

في واحد ماشي ورا وحده قالها: "الحلوه وراها مشوار؟"، قالت: "لا.....الحلوه وراها حمار!!"

واحد وهو بيموت نظر لزوجته نظرة رومانسيه و قالّها لما انفصلت كونتي معايا , و لما مرضت وقفتي جنبي , ولما فلست برضوا كونتي معايا , واسى لسه جنبي .
مسك ايدها بحنيه و قالها مش عارف ليه حاسس ان طول عمرك نحس ...

مرة واحد سافر الكويت لقى الاسامى بوحمد و بو فهد و بو محمد و بو فراس .. راح سمى نفسه بوكيمون

اب كسلان بيقول لابنه كسلان اوم افتح الباب لامك :قاله: ماتروح تفتحلها انت مش دي تبقى مراتك :قال الاب اوم يا ابني دي امك :قال الابن: وتبقي برده مراتك اوم انت افتحلها :طب هي طالق اوم بقي افتح

ديك بيقول لفرخة تتجوزيني عرفى قالتله دا كان بابا يدبحنى

مرة واحد محمل كتاكيت على عربية كرو فقابلة كشك مرور فسألة الظابط إية إلى معاك دة قال لة دى كتاكيت يا باشا قلة الظابط بتإكلهم إية قلة درة وعلف ياباشا فضربة الظابط وألة أكلهم ترتة وجاتوة يامغفل قلة حاضر يا باشا فقابلة مرور ثان فسألة الظابط بتأكل الكتاكيت إية قلة ترتة وجاتوة ياباشا فضربة الظابط وألة أكلهم درة وعلف يامغفل قلة حاضر يا باشا فقابلة مرور ثالث فسالة الظابط بتأكل الكتاكيت إية ألة شوف ياباشا أنا بدى لكل واحد مصروفة وكل كتكوت يجيب إلى هو عايزة
زهرة السماء
مشرفة
مشرفة
زهرة السماء

معلومات عامة عنك : A secret makes awoman woman
الإنيمي المفضل : Detective Conan & claymore

نكت × نكت × نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت × نكت × نكت   نكت × نكت × نكت Emptyالسبت أغسطس 18, 2012 3:04 pm

بجد نكت جامدة جداً عجبتنى اوى وخلتنى smile 48

شكراً يا سام ع النكت ولو لقيت نكت هكتبها مع ان مش ليا فالنكت smile 28

يلا بقى smile 41

نكت × نكت × نكت
صفحة 1 من اصل 1